ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ
«ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΚΡΗ Ή ΜΕΓΑΛΗ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑ
ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΤΟΥ
Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΙΔΕΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ 5 ΠΕΝΤΕ
Ο ΠΑΝΙΕΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ»
ΕΧΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΙΔΕΑ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ
ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΔΡΑΣΗ
ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ
ΑΡΑ Η ΙΔΕΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
ΟΤΙ ΕΑΝ Η ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ
«ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΤΤΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ»
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ
ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ «ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ» ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ
ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ Η ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ:
.
Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1 ΕΝΑ
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΑΡΑ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑ
ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ
ΑΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑ
ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ
«6 ΕΞΙ» ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΑΡΑ ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ
ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΙΔΕΑ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΔΟΛΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ
ΑΡΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΤΗΤΑ
ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ
ΣΤΟΧΟΣ ΣΚΟΠΟΣ
ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ:ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΣΤΟΧΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 8 ΟΧΤΩ
Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΑΝΙΕΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΙΔΕΑ
ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ
ΑΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΦΕΡΕΙ ΚΩΔΙΚΟ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ
ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
«ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΡΧΙΚΑ»
ΑΡΑ ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ;;;; ΙΔΕΑ
ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΕΤΕ
ΩΣ ΚΑΤΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΑΚΡΙΝΟ ΑΠΙΑΣΤΟ Ή ΨΕΥΤΙΚΟ
ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΟΠΟΥ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ
ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ
ΑΛΛΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΙΕΡΑ
ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΤΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΝΟΗΣΗ ΣΑΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΑ
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΤΟ ΟΡΘΟ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ
Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΕ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ
ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΙΑΣ ΙΔΕΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ;;;;
ΜΟΝΟ Η ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΝΘΥΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΓΚΗ
ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΠΗΓΗ
ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΣΣΕΙ ΚΑΙ ΓΕΙΩΝΕΙ, ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ, ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΤΗΣ 9 ΕΝ ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΦΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΕΛΛΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ
ΠΗΓΗ:esykentrikismakedonias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια